środa, 14 października 2015

HALLOWEEN POP ART ZOMBIE LOOK


O jak dawno mnie tu nie było! Zastanawiam się od czego powinnam zacząć i chyba skuszę się na tradycyjne - Cześć! Co u Was słychać?
U mnie wszystko ok. Wakacje - piszę, ze łzą w lewym oku - minęły. Niestety. Za szybko.
 Mam za sobą kilka wspaniałych wyjazdów, kilka pamiątkowych vlogów na YouTubie i zdjęć na Instagramie. Powrót do rzeczywistości bywa bolesny, szczególnie kiedy ze słonecznej Majorki wracasz do pochmurnej Warszawy, a już kolejny dzień (nie lubię poniedziałków) musisz spędzić w pracy i na zajęciach. 
Jednak w moim przypadku, perspektywa jesiennej atmosfery, Halloween oraz zbliżających się świąt  znacznie poprawia humor. Stąd też dzisiejszy post!


Mówiąc szczerze - zapomniałam o blogu. Już drugi raz, zwyczajnie wypadł mi z głowy! YouTube pochłania mnóstwo mnie i mojego czasu, stał się dla mnie ogromną pasją i poświęcam mu najwięcej mojej uwagi. Dzisiaj jednak jakaś lampka zapaliła mi się z tyłu głowy i oto jestem! Jest w wersji halloweenowej!




 Makijaż jaki Wam dzisiaj prezentuje to odwzorowanie pomysłu jednej z moich ulubionych - Sssamanthy z kanału Batalash Beauty. Jej zdjęcie w takim wydaniu ostatnio wyskoczyło mi gdzieś na Instagramie, a ja nie mogłam się oprzeć. 
Dzisiaj tylko zapowiedz. Tutorial właśnie się montuje. 




1 komentarz:

  1. Popartowy Halloween :) wygląda to naprawdę fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń